zondag 10 februari 2013

Wachten

Werd ik vanochtend vroeg toch beroerd wakker. Ik ben uit mijn slaapzak gekropen en ben gaan kijken waar ik ergens uit die kooi kon want ik moest nodig! Gelukkig had het vrouwtje mij gehoord. Ze heeft me naar buiten gebracht waar ik gelijk alles deed. Ik trilde ook heel erg en volgens mij had ik koorts. Bha, wat voelde ik me naar. Ik mocht daarna bij het vrouwtje in bed. Dat vond ik wel erg lekker. Langzaam voelde ik me weer beter en nu gaat het weer goed.

Gisteravond heb ik een aanval gedaan op die kat. Ik was de hele avond al op oorlogspad. Lig je lekker te slapen bij het vrouwtje op schoot, komt elke keer dat rotbeest voorbij. Ik laat natuurlijk luidruchtig weten dat ik zijn bloed wel kan drinken, maar dan heb ik het weer met het vrouwtje aan de stok. Nou gisteren was ik het zo zat, ik sprong van de bank en beet haar eerst in haar staart en toen in haar zij. Ik geloof niet dat ze het prettig vond. Ze draaide zich om en viel mij weer aan. En de baas begon te schreeuwen naar me. Wow, dat was eng. Ik piepen! Ik ben naar het vrouwtje gevlogen en heb de rest van de avond daar verstopt gezeten.

Van de week moest ik mee met het vrouwtje naar die tafeltennisclub. Op zich niet zo erg, maar iedereen zit aan me. De één na de ander zat aan mijn kop. En dan die grote handen helemaal over mijn gezicht heen. Getverderrie. Het bleef maar door gaan. Op een gegeven moment was ik het zat en beet ik van me af. Nou ja, ik beet niet echt, maar ik deed wel net als of en ben hard gaan blaffen. Dat hielp wel. Die vent sprong naar achter. Ha. Moeten ze maar niet aan me zitten. Daar houd ik niet van. Nu mag niemand mij meer aaien buiten van het vrouwtje. Eindelijk snapt ze het.

S'avonds voordat ik ga slapen speel ik altijd lekker met de baas. Vrouwtje wil dat niet zo lang, want ik bijt te hard zegt ze. Maar de baas vind dat helemaal niet erg. Wat wel vervelend is, is dat de baas altijd wat later naar bed gaat dan wij. Ik zit dan op hem te wachten. Vrouwtje vind dat ik dan maar bij haar in bed moet komen, maar dan val ik in slaap. Ik wil eerst spelen met de baas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten