dinsdag 22 januari 2013

Spanje

Ik heb nu toch wat meegemaakt! s'ochtend om 5 uur werd ik uit mijn bedje gehaald en gingen we met de auto weg. Vrouwtje had een koffer mee waarin ze allemaal kleding in gedaan had, en spullen van mij. We moesten een uur met de auto. Toen waren we in Duitsland. Daar moest ik nog een keer plassen. Vrouwtje zei dat ik daarna heel lang niet meer kon. We gingen langs een heel raar ding met allemaal mensen waar vrouwtje haar tas in moest doen. Toen moesten we door een poortje en deed vrouwtje me in een tas.

We hebben even gewacht en toen gingen we in een vliegtuig. Wat was dat raar! Ik had het koud en dat ding maakte een enorm lawaai. Het duurde heel lang.Vrouwtje had het ook koud, en ze ging ook een poosje slapen. Toen heb ik dat ook maar gedaan.

Toen we naar beneden gingen had ik een raar gevoel in mijn oren. Ik zei er maar niets van. Het duurde ook niet lang gelukkig. We moesten eerst nog wachten op de koffer, en al die tijd zat ik in die tas. Vrouwtje zei dat we in Spanje waren. Het rook ook erg raar daar.

Toen we eindelijk de koffer hadden gingen we weer in de auto, dat duurde een half uurtje. Eindelijk mocht ik uit de koffer en zette vrouwtje mij neer in een appartement. Dat was thuis zei vrouwtje. Nou ja, het leek niet eens op thuis. Ik mocht door het appartement snuffelen, maar ik kon geen vertrouwde geurtjes vinden hoor. Ik mocht ook naar buiten, en dat was dus heel raar, het was er warm! Ze hadden de verwarming aangedaan daar dacht ik, maar vrouwtje zei dat het de zon was. Lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten