woensdag 10 oktober 2012

10 oktober 2012

Gisterochtend zijn mijn zusjes en ik meegenomen naar de dierenarts. We kregen een prik. Ik voelde me helemaal niet lekker daarvan. In de middag kwam mijn nieuwe vrouwtje en baas mij ophalen. Ik mocht mee in de auto en lag de hele tijd bij mijn bazin op schoot. Ik was wel een beetje stilletjes, want ik voelde me nog steeds niet lekker van die prik. Toen we thuis kwamen mocht ik in een bench met een dekentje waar de geur van thuis nog aan zit. Ik heb heerlijk een paar uur liggen slapen. Toen voelde ik me weer wat beter en mocht ik bij mijn vrouwtje op schoot liggen. Dat vind ik heerlijk!
Later kreeg ik ook nog lekker een bakje met vlees. Wow, dat is lekker! Ik schrokte het helemaal op. Alleen wil ik nog geen water drinken. Mijn vrouwtje zet me elke keer bij dat bakje, maar ik hoef gewoon niet. Geef mij liever nog een bakje eten! S'nachts mocht ik in de bench naast het bed van mijn vrouwtje. Ze had ook een lekkere warme kruik erbij gedaan, want het was best koud op de slaapkamer. Ik heb heerljk geslapen en voelde me helemaal niet alleen. Mijn vrouwtje heeft me om half 7 wakker gemaakt om te plassen. Dat doen we buiten. Ze heeft een bak neergezet met een krant erin, maar ik plas liever gewoon op straat hoor. Ik heb vanmorgen nog best veel geslapen. Eerst in de badkamer toen mijn vrouwtje zich douchte, en daarna in de slaapkamer terwijl ze aan het strijken was. later zijn we weer naar beneden gegaan en ben ik lekker in mijn mandje gaan liggen. Om 10 uur kwam er bezoek. Ik kreeg toen eten. Feest! Daarna durfde ik ook wat meer te lopen in deze grote kamer. Ook heb ik lekker gespeeld met mijn vrouwtje.Ik was ook al een poosje alleen. Ze ging gewoon weg! Gelukkig kwam ze na een uurtje weer terug. Ik vond het niet eng hoor, heb lekker geslapen. Ik was wel blij toen ze er weer was. Maar daar ben ik nu weer moe van. Ik lig heerlijk op schoot bij mijn vrouwtje terwijl zij achter de computer zit. Hier kan ik wel aan wennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten