zaterdag 13 oktober 2012

13 oktober 2012

Ik ben al wel redelijk gewend in dit nieuwe huis. Vooral op mijn vrouwtje ben ik erg gek. Er lopen ook nog 3 mannen rond, maar daar moet ik nog aan wennen. Ik heb het heel druk. Vrouwtje doet een heleboel met mij. Ik ben mee geweest in de auto. De eerste keer heb ik mezelf onderweg losgewurmd uit mijn tuigje. Dat ding is gewoon te groot. Dus ik stond los op de achterbank. Was wel erg wiebelig hoor. Toen mocht ik lekker bij mijn vrouwtje in haar fleecevest. Ik heb de hele weg heerlijk liggen slapen.

Thuis ben ik heftig aan het leren. Ik weet wat vrouwtje bedoeld als ze "hier" roept, en ook als ze 'zit" zegt. Dat doe ik ook voordat ik eten krijg, want als ik dan mooi zit krijg ik mijn eten. Ze doen daar wel water in. anders krijg ik niet genoeg vocht binnen zeggen ze dan. Kost me een poos om het op te eten.

Ik moet ook elke keer naar buiten. Waarvoor, ik heb geen idee. Het is koud joh! En dan loopt vrouwtje helemaal de straat op, en ik er maar achteraan. Ze zegt ook de hele tijd dat ik een plasje moet doen. Wat dat is, geen idee!

Gisteravond lag ik lekker bij het vrouwtje op de bank op een zacht kleed toen ze ineens opstond. Ja, ik voelde ook wel dat het nattig was geworden, maar waarom ik toen ineens weer naar buiten moest? Ik snap er niks van. Zal nog wel komen.

Vanmorgen ben ik mee geweest naar SKF. Een zaal met een heleboel rare geluiden en kinderen. Ik was wel een beetje bang, maar mocht bij het vrouwtje blijven zitten. Ze zegt dat we daar vaak naartoe gaan. Onderweg daarnaartoe had ze me trouwens weer in dat tuigje gedaan, maar nu met een touwtje eromheen. Ik kreeg dat ding niet los. Gelukkig mocht ik wel in mijn mandje.

Ik loop de hele dag achter mijn vrouwtje aan en ben ook druk met spelen. Aan het eind van de dag lig ik wel de hele tijd te slapen hoor. Ik heb een mandje gekregen van de vriendin van vrouwtje en daar lig ik het liefst. In de keuken. Maar s'nachts lig ik in de bench naast het bed van vrouwtje, en s'avonds in mijn huisje bij de bank. Ik heb het helemaal niet slecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten