zondag 28 oktober 2012

Mee

Waar ik allemaal geweest ben afgelopen week! Vorige week zondag ben ik mee geweest naar Enschede. Dat is een stuk in de auto! Vrouwtje had mijn mand op de achterbank gezet, en ik kreeg dat vervelende tuigje weer om. Ze maakte het vast aan een zwarte band en toen mocht ik in mijn mandje slapen. Vond ik helemaal niet erg hoor.

Bij die mensen thuis woonde een hondje. Ik heb drie uur op schoot bij vrouwtje de kat uit de boom gekeken. Zette ze me af en toe op de grond, maar dat beest wilde meteen spelen. Ik mocht niet eens even snuffelen. Dus ik weer op schoot bij het vrouwtje. Maar het leek me toch wel leuk om even te spelen. Ik had al weken niet meer met een hond gespeeld. Uiteindelijk heb ik me toch overgegeven. Had ik dat maar eerder gedaan. Heerlijk gespeeld joh! We hebben wel een uur liggen spelen. Ik was wel erg moe s'avonds.

Dinsdags moest ik alweer mee naar Volendam. Daar was geen hondje, en ik mocht ook niet op de grond. Ze hebben daar van die hoge vloerbedekking. Snap ik niet, want als ik daar een plasje in los laat zie je er niks meer van, zo hoog is dat. Ik wilde toch niet op de grond, want er liepen allemaal kleine kinderen rond. Die willen dan aaien en dat vind ik nog eng. Ik ben wel achter buiten geweest. s'avonds ben ik mee geweest naar cursus. Er waren nog meer honden. Wat een aanstellers zeg. Dat liep maar te springen en te hijgen. Ik ben lekker relaxed op schoot bij het vrouwtje gaan zitten. Af en toe moest ik er af om iets te doen voor het vrouwtje, maar daarna mocht ik er weer op. Natuurlijk heb ik ook even gesnuffeld, het stonk er naar paarden.

Zaterdag was ik weer mee naar SKF. Dat ken ik ondertussen. Het was er wel veel drukker dan de vorige keer. Wat interessant was, waren de konijnenkeutels op het veld bij de korfbal. Lekker! Heb ik er mooi twee van op. Ha. Dat zal ik niet meer vergeten.

Thuis was er ook van alles aan de hand. Vrouwtje ging de vloer schoonmaken. Beneden met de stofzuiger. Die ken ik onderhand wel. Al blaf ik er nog een enkele keer naar. Maar de dweil. Zo'n raar groen ding waar het vrouwtje dan mee heen en weer gaat. Die wil ik wel even aanpakken. Boven had ze nog een raar ding met een balletje erin. Dat ging vanzelf door de kamer. En helemaal niet bang he, ik blaffen, maar het gaf niks. Stom ding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten