dinsdag 16 oktober 2012

16 oktober 2012

Ik ben vandaag alweer een week hier. Het is steeds leuker. Nu kan ik ook beter opschieten met de mannen. Je kunt eigenlijk best wel lekker met ze spelen, en ook op ze slapen is heerlijk. Die kat is wel een raar beest. Eerst was ik erg bang voor hem, maar vanmorgen ben ik eens lekker blaffend achter hem aan gerend. Zal hem leren!

Gisteren moest ik weer dat stomme tuigje om. Ik zet geen stap met dat ding om. Zit helemaal niet lekker. Vrouwtje zegt dat ik er toch aan moet wennen. Gelukkig hoefde ik er niet mee naar buiten. Dat heeft ze ook al een keer gedaan. En dan met een stuk riem eraan. Vond ik echt helemaal niks.

Ik moet ook elke keer nog naar buiten om een plasje te doen. Ik weet al wel een beetje wat het is, maar weet nog niet helemaal wanneer ik het nu wel of niet goed doe. Vanmorgen liep er wat water uit mij op de mat in de hal. Ik werd meteen weer naar buiten gebracht. Maar daar is het zo koud met die wind. Nu heeft het vrouwtje een bak binnen gezet waar ik op geplast heb. Dan hoef ik lekker niet naar buiten. Poepen doe ik meestal nog binnen als het vrouwtje het even niet ziet. Het liefst in mijn mand of bench.

Vanmiddag kwam de broer van het vrouwtje op bezoek met zijn vrouw en twee kleine kinderen. Die vond ik best wel eng. Ik zat eerst een tijd bij vrouwtje op schoot, maar ben later in mijn bench gaan zitten. Als ik daar zit mag niemand aan mij komen. Ik moest een tijdje bijkomen hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten